28 octombrie 2011

Tiramisu

Verisoara mea din Resita, mi-a trimis aceasta reteta de tiramisu. Sper sa vina si ziua in care sa incerc sa fac si acest gen de tiramisu.
 Am revenit, pana la urma am facut si eu prajitura, pentru ca a fost ziua mamei si vroiam sa-i fac o surpriza.

Mi-a iesit asta:

ingrediente

galbenusurile si zaharul inainte de amestecare

galbenusurile si zaharul deja crema


crema de galbenusuri si mascarpone inainte de omogenizare

si dupa omogenizare

frisca

frisca deja amestecata cu crema de mascarpone

primul strat de piscoturi,

primul strat de crema, 

pudrat cu cacao

si tiramisu la final


de fapt, aici este finalul
   Dupa cum se vede, eu am pudrat cu cacao, fiecare strat de crema.
   Din pacate, eu am aceeasi problema la fiecare postare, aparatul foto nu e de o calitate stralucita :( , daaarrr, prajitura a fost un deliciu.

7 comentarii:

  1. Daaa. te cred ca a fost un deliciu. Asa 2 porti de mari am primit si eu cadou de ziua mea :))
    Mi-ai facut o poftaaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce n-as da sa primesc si eu cadou, un tiramisu, sa-l savurez fara munca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce bine arata :) Si ce succes a avut . Chiar cautam zilele astea o reteta pentru tiramisu , si e bine ca pe blog-ul tau o am la indemana :P

    RăspundețiȘtergere
  4. pozele sunt ft ok.. mi-ai facut o poftaaaaaaaaaaaaa ...si eu ma consider expert in tiramisu :D sincer imi iese ft bine :)) - e de altfel sg prajitura pe care o fac :D si pe care o stiu face ;)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Tivadar Emanuel, pozele de pe blogul tau sunt...superbe.

    RăspundețiȘtergere